Mobility Portal

De Mobility portal is een multimodale reisplanner, die bezoekers van een evenement persoonlijk reisadvies geeft om naar een evenement te reizen. Deze portal wordt geïntegreerd op de website van de organisatie van het evenement. De opmaak zal aangepast worden in de kleuren van de organisatie, zodat het een mooi en passend uiterlijk krijgt.

Persoonsgebonden reisadvies.

De bezoekers kunnen kiezen uit verschillende modaliteiten en zullen daarvoor een passend reisadvies ontvangen. Zij kunnen hiervoor kiezen uit auto, openbaar vervoer, Park & Ride, taxi, fiets/motoren minder validen. Mochten er meerdere mobiliteiten beschikbaar zijn, dan kunnen die ook ontsloten worden. In één overzicht zijn alle beschikbare modaliteiten zichtbaar, vervolgens kan de bezoeker kiezen met welke modaliteit zij willen reizen.

De Mobility portal wordt ingezet tijdens de verschillende fases die een bezoeker doorloopt naar het evenement toe. De fases die worden doorlopen, zijn:
Fase 1: Het moment van kopen van een ticket voor het evenement;
Fase 2: 1 tot 2 weken voor het evenement;
Fase 3: De dag van het evenement.  Per fase wordt de bezoeker op een andere manier benaderd en zullen zij andere informatie ontvangen.

Het begin van de
customer journey .

 In fase 1 kan de bezoeker bij aankoop van een ticket voor een evenement, ook direct een ticket erbij kopen voor een modaliteit naar keuze. Deze optie wordt vertoond zodra iemand een ticket voor het concert gekocht heeft.  

Bij fase 2 krijgt de bezoeker meer informatie over de reis naar het evenement toe. Deze informatie wordt op maat gemaakt voorde bezoeker. Er wordt hierbij rekening gehouden met de vertreklocatie,verwachte drukte en de beste modaliteit optie. Zo kan het mogelijk handiger zijn om de auto op afstand van de evenementenlocatie te parkeren en met het OV of op de fiets verder te gaan. Al deze mogelijkheden kunnen vanuit de organisatie van het evenement beïnvloed worden.  

In fase 3 krijgt de bezoeker actuele informatie te zien. Deze informatie wordt op een aparte landingspagina getoond,die zij ontvangen middels een eerder doorgegeven mailadres, bericht op socialmedia of e-mailing van de organisatie etc. Op deze pagina wordt alleen voor debezoeker relevante informatie getoond op basis van het gekozen vertrekadres ende gekozen modaliteit. De informatie die zij op deze pagina vinden kunnen zoweldynamische content (bijv. wegwerkzaamheden) als statische content (berichtenvanuit de organisatie) bevatten. Ook is het mogelijk om een webcaremogelijkheid te integreren. De bezoeker kan vanuit deze pagina ook direct zijnnavigatie starten en navigeren (bijv. Google Maps of Waze).

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Joey Mahadewsing

Commercieel directeur

Heeft u meer informatie nodig? Bel ons geheel vrijblijvend op!